Poniższa polityka wysyłek opisuje zasady i ogólne informacje dotyczące wysyłek realizowanych za pośrednictwem naszego sklepu.

1. Nasza firma korzysta z usług kurierskich firmy DPD. Dokładny regulamin wysyłek kurierskich tego przewoźnika znajdą Państwo na stronie DPD Polska.

2. W ramach współpracy z powyższym przewoźnikiem w swoim sklepie udostępniamy dwie metody wysyłki do klienta:

  • Darmowa Przesyłka – za darmo dla zamówień powyżej 800 zł brutto,
  • Przesyłka Kurierem DPD – cena wystylizowana podczas realizacji w zależności od zamawianego produktu dla zamówień poniżej 800 zł brutto

UWAGA! Przesyłki pobraniowe realizowane są tylko za pośrednictwem Kuriera 
DPD, nie realizujemy przesyłek pobraniowych do Paczkomatu! 

3. Dokładamy najwyższych starań by Państwa zamówienia były realizowane w przeciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. 

4. W przypadku braku produktu w naszym magazynie dołożymy wszelkich starań aby poinformować Państwo w ciągu 24 godzin o tym fakcie (w dniach roboczych) od momentu złożenia zamówienia.

5. Nie mamy wpływu na opóźnienia wynikające ze strony przewoźnika, dlatego nie może być to jakąkolwiek podstawą roszczeń względem sprzedającego. 

6. Aktualny status przesyłki będzie wysyłany do Państwa za pośrednictwem drogi elektronicznej na adres e-mail podany w zamówieniu. 

7. Przesyłka powinna być sprawdzona w obecności kuriera, wszelkie widoczne uszkodzenia oraz zastrzeżenia powinny zostać zgłoszone natychmiast bezpośrednio do firmy DPD.

8. Wszystkie wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie Unii Europejskiej. 

9. W razie pytań związanych z przesyłkami jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: zajdel@viktor-art.pl lub pod numerem telefonu +48 509 947 669.