A. Polityka zwrotów w Viktor-Art

1. Prawo odstąpienia od umowy:

      • Konsument lub osoba działająca na prawach konsumenta, która dokonała zakupu na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia, bez podania przyczyny. Wyjątki od tego prawa wynikają z obowiązujących przepisów, m.in. art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

2. Procedura odstąpienia:

      • Aby odstąpić od umowy, skontaktuj się z nami mailowo na adres zajdel@viktor-art.pl lub pocztą tradycyjną na adres Viktor-Art s.c. H.J.P. Zajdel, ul. Szkolna 26, 38-430 Miejsce Piastowe, informując o swojej decyzji oraz przesyłając formularz o odstąpieniu od umowy (pkt. 6).
      • Kontakt przed wysyłką zwracanego towaru:Przed odesłaniem towaru, Konsument powinien skontaktować się z nami mailowo na zajdel@viktor-art.pl aby ustalić szczegóły dotyczące sposobu i terminu wysyłki.

3. Stan zwracanego produktu:

      • Zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania, poza koniecznym do sprawdzenia jego cech i funkcjonalności.
      • Produkt należy odesłać na wskazany adres w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

4. Wyjątki od prawa odstąpienia:

      • Prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku umów dotyczących m.in.:
        • Usług, które zostały w pełni wykonane za zgodą konsumenta, który był poinformowany o utracie prawa odstąpienia po spełnieniu świadczenia.
        • Produktów wykonanych na zamówienie lub dostosowanych do indywidualnych potrzeb (wliczając indywidulne grawerowanie).
        • Towarów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych lub zdrowotnych.
        • Produktów o krótkim terminie przydatności do użycia lub takich, które po dostarczeniu stają się nierozłącznie połączone z innymi przedmiotami.

5. Zwrot płatności:

      • Po otrzymaniu zwróconego produktu i potwierdzeniu jego stanu przez Sprzedającego, Viktor-Art zwróci zapłaconą kwotę* w ciągu 14 dni.
      • Zwrot należności nastąpi tą samą metodą płatności, którą użyto przy zakupie, chyba że uzgodniono inaczej.

        * W przypadku płatności online, kwota zwrotu zostanie pomniejszona automatycznie o kwotę prowizji dostawcy płatności online (np. Przelewy24), która z reguły wynosi 1-3% całkowitej kwoty płatności.

6. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

....................................... Miejscowość, data  

    1. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

Imię, nazwisko/ firma Użytkownika............................................................................................

Adres............................................................................................................................................

  • Telefon kontaktowy .........................................
  • e-mail.................................................................

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy z :

• Serwisem w zakresie prowadzenia konta*


• Sprzedawcą......................................... co do umowy sprzedaży Produktu*:  

Lp. Numer zamówienia Nazwa towaru Ilość Kwota                      

Proszę o zwrot należności na rachunek bankowy:


Nazwa Banku:..............................................................................................................................
Numer rachunku:…………………………………………………………………………………….

Oświadczam, że zwracany produkt jest kompletny i nie nosi śladów użytkowania


................................................................................. Podpis Użytkownika lub osoby upoważnionej  

INFORMACJE:

1. W celu odstąpienia od umowy z Sprzedawcą można wysłać wypełniony, podpisany formularz i zeskanowany na adres Serwisu za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną na adres: zajdel@viktor-art.pl.


2. Użytkownik, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od zawarcia umowy wysyłając oświadczenie jak w p. 1. Do zachowania tego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem.


3. Zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, w razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą.  

*Skreślić informacje, które nie dotyczą. 

B. Polityka Reklamacji w Viktor-Art

1. Zgłoszenie reklamacji


    W przypadku niezgodności towaru z umową, Konsument powinien odesłać reklamowany produkt na adres firmy "Viktor-Art" s.c. H.J.P. Zajdel, ul. Szkolna 26, 38-430 Miejsce Piastowe, Polska wraz z opisem problemu. Koszt przesyłki pokrywa Konsument.

2. Kontakt przed wysyłką


    Przed odesłaniem towaru, Konsument powinien skontaktować się z nami mailowo na zajdel@viktor-art.pl lub telefonicznie pod numerem +48 509 947 669, aby ustalić szczegóły dotyczące sposobu i terminu wysyłki.

3. Rozpatrzenie reklamacji


    Firma "Viktor-Art" ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru wraz z opisem niezgodności (formularz pkt 9).

4. Formularz reklamacyjny


    Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu – Formularz reklamacji.

5. Odpowiedzialność Sklepu


    Firma "Viktor-Art" s.c. H.J.P. Zajdel odpowiada przed Konsumentem na podstawie prawa rękojmi, zgodnie z Kodeksem Cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przez okres 24 miesięcy w przypadku towarów nowych i 12 miesięcy w przypadku towarów używanych.

6. Prawa Konsumenta w ramach rękojmi


    W przypadku stwierdzenia wady, Konsument ma prawo żądać:

    • Wymiany towaru na nowy
    • Naprawy towaru
    • Obniżenia ceny
    • Odstąpienia od umowy (jeśli wada jest istotna)

    Firma "Viktor-Art" rozpatrzy żądania Konsumenta w ciągu 14 dni od ich otrzymania, uwzględniając:

    • Łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru
    • Charakter wady (istotna lub nieistotna)
    • Czy towar był wcześniej reklamowany

7. Ograniczenia i odmowy


    Firma "Viktor-Art" może odmówić wymiany lub naprawy towaru, jeśli jest to niemożliwe do zrealizowania lub wiązałoby się z nadmiernymi kosztami w porównaniu z innym żądaniem Konsumenta. W takim przypadku zaproponujemy alternatywne rozwiązanie.

8. Reklamacje usług


    Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania z usług świadczonych przez firmę "Viktor-Art" należy przesyłać na adres: Viktor-Art s.c., ul. Szkolna 26, 38-430 Miejsce Piastowe, Polska.

9. Formularz reklamacyjny

  • Miejscowość, data: ............................................................
  • Imię, nazwisko / firma Użytkownika: .................................................................................
  • Adres: ......................................................................................................................
  • Telefon kontaktowy: ..............................................
  • E-mail: ....................................................
  • Nazwa banku: ..............................................................................................................
  • Numer rachunku bankowego: ......................................................................................
  • Data nabycia towaru: ..................................................................................................
  • Nazwa towaru: ............................................................................................................
  • Numer zamówienia: ...................................................................................................
  • Ogólna wartość towaru: ................................................ zł
  • Opis wad i okoliczności ich powstania: .........................................................................
  • Kiedy wady zostały stwierdzone: ..................................................................................
  • Żądanie reklamującego:
    • (___) Wymiana rzeczy na wolną od wad
    • (___) Usunięcie wady
    • (___) Obniżenie ceny
    • (___) Odstąpienie od umowy
  • Czytelny podpis reklamującego: ............................................................